Informatii de actualitate octombrie 2018

Solutia pentru calmarea ochilor

Doppelherz® aktiv Picaturi pentru ochi Hialuronat de sodiu 0,2% este o solutie oftalmica sterila, utila pentru calmarea ochilor roșii sau obositi din cauza infl uentelor externe (vant, fum, poluare, expunere indelungata la soare, apa sarata de mare, purtarea lentilelor de contact, expunerea la ecrane: computer, telefon, televizor).

Calmeaza ochii uscati. Formeaza un film de protectie hidratant pe suprafata ochiului. Utile pentru inserarea și indepartarea ușoara a lentilelor de contact. Se poate utiliza frecvent (de mai multe ori/ zi). Este un dispozitiv medical fl acon multidoza de 10 ml, fara conservanti.

PLANTE PENTRU RELAXARE MUSCULARA

Rumalaya® Gel este un preparat pentru articulatii și mușchi, cu o compozitie unica din plante, avand actiune sinergica. Datorita extractului de ulei de Gaultheria fragrantissima, acesta are proprietati analgezice și antispastice. Extractele de ghimbir și Boswellia serrata, din compozitia Rumalaya® Gel au puternic efect antiinfl amator.

Fara dureri musculare și articulare

Durerea musculara și articulara reprezinta una dintre cele mai difi cile probleme pentru multi dintre noi. Intensifi carea activitatii fi zice poate provoca dureri musculare, in timp ce supraincarcarea poate chiar afecta fi brele musculare și articulatiile, ceea ce crește senzatia de durere. Un ajutor in reducerea acestor dureri este DOLORGIET® gel analgezic. Extractul de arnica din compozitia produsului ajuta la ameliorarea durerilor musculare și articulare. Arnica este o planta recunoscuta pentru proprietatile sale antiinfl amatorii, analgezice și calmare a sistemului muscular. Uleiul de jneapan și de salvie sustin ameliorarea durerilor musculare și articulare, iar uleiul de rozmarin are efect analgezic și stimuleaza circulatia periferica.